luni, 7 ianuarie 2013

Promit



Promit


Nu promit pentru ca nu-mi sta in caracter,
Am invatat ca trebuie sa meriti, abia apoi sa ceri,
Si daca meriti, primesti fara a fi cerut,
Dar mereu cand am promis, m-am tinut de cuvant.
Onoarea te caracterizeaza ca om,
Faptele o intretin in vazul tuturor.


Nu-mi cere deci, te rog,
Nu-mi cere sa te mint,
N-o lua ca pe un moft
Dar nu-mi cere sa promit !

De vrei stele, constelatii sau intreaga galaxie,
Te rog sa ceri in alta parte,n-o sa gasesti la mine,
Pernute roz sau sa te astept cu flori,
Iubesc prea mult natura, pentru tine s-o omor.

Cere-mi sa promit, ca-n ce vrei tu ma voi schimba,
Si ai sa vezi cand am plecat, nici nu vei observa,
A cere o promisiune inseamna a obliga,
La toate despartirile, asta mi-a fost cauza.

Vreau sa fiu fericit fara sa-nteleg de ce,
Orice-am sa fac, sa fie din placere,
Cand te tin in brate, sa ma linistesc,
Sa sti cand sa taci, cand sa ma faci sa-ti vorbesc.

Sa aiba cu cine sa-mi concureze ironia,
Sa nu mai fie nevoie sa-mi tin ferita inima,
Sa nu ma plictisesc inca de la salut,
Sa am din nou cu mine, sensul in cuvant.

Daca ma vezi cum sunt si chiar crezi ca ma cunosti,
Ca am coloana vertebrala dar sunt si inimos,
De ce te fortezi sa te iubesc, de ce te minti,
Cand tu vrei doar c-apoi, sa poti ca sa ma schimbi?

Intotdeauna sunt perfect si cel mai finut,
Acelasi cliseu, ca mine ca n-au avut,
Dar tot vine momentul, cand dulce vor sa ma forteze,
Nu luati nimic din ce-i al meu... VA PUP...LA REVEDERE.


Dar promit ca o sa dau de ea,
Si sigur n-o s-o omit,
Cand o sa simt sigur ca merita,
Atunci poate ca o sa promit.


Si am trait prea multe,  pentru varsta mea,
Indeajuns de mult sa spun, ca nu o voi rata.
Si sunt sigur ca atunci, cand ea va fi sosit,
Odata ea ramasa, nu-mi va cere sa promit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu