vineri, 21 iunie 2013

Colectionar avar

Colectionar avar


Ce a fost a fost frumos,
L-am imbracat cu trecut pretios.
Nu stiu daca sau cat m-ai mintit,
Nu stii daca sau cat am crezut...

Ma bucura caracterul format,
Ca am un mecanism ce ma apara fortat,
Acum cand pe lume mai sunt putinti sfinti,
Cand a diparut pana si iubirea..fata de parinti...

De la-nceput stiam si ti-am recunoscut,
Imi place sa colectionez si asta foarte mult.
Viata o vad ca o continua calatorie,
Mereu tre sa pui la colectie cate o amintire.

Dar eu am gust si sunt avar,
Pastrez doar ce ma ferice in amar,
Momente ce le merit si ma merita,
Unde eu mi-eram singura ispita.

E bine sa inveti din greseli ca sa nu le repeti,
Asta nu inseamna ca trebuie sa le si pastrezi,
Pun la colectie numai ce are urma de soare,
La alb-negrul meu, sa dea putina culoare.

Imaginea cea mai frumoasa cu tine,
Pictata in culori intelese doar de mine,
Singurul ce o poate vedea doar eu sunt,
O expozitie mentala ce ma gadila la gand...
                                        din cand in cand...

Asa ca o sa te pastrez in culoare, nu in dungi,
Cum imi placea sa-ti spun, icoana cu picioare lungi,
Cu parul lung si matasos, pulsul cald in mana,
Privire dulce si timida, cu ochi mici ca de zana...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu