luni, 12 august 2013

te tot aman

te tot aman ...


si parca ma vrei sa plec,
la fel de tare sa raman,
dar simt cum incet ma trec,
si nu-mi mai sunt stapan .

se duc grabit si buclele,
apune suflul tineresc,
cand aproape-mi atingi spatele,
ma-ntorc incet si iti zambesc .

nu am ajuns ce mic speram,
nu stiu nici cat as mai avea de mers,
excelez in multe  dar e in van,
caci nu-mi trezeste interes.

pustiu eu sunt, pustiu ma stiu,
de lumi, dorinte si iubiri,
dar ceva inca nu s-a stins, e viu
si vrea sa mai raman p-aici .

cu sfatul meu patat de amintiri,
rascrucea vrea sa i-o alint
tu nervoasa te tot uiti, te miri,
cand mereu tre' sa te resping .

o datorie ma tot tine,
nu incerca sa ma-ntelegi,
demult vroiam sa vin cu tine,
p-aicia toate sunt prea reci.

du-te in pace, te rog lasa-ma,
nu am ramas aicia pentru mine,
cand o sa te chem., sa vii …  dar iarta-ma,
ca o sa vii doar pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu