marți, 3 septembrie 2013

Razi putin...


Razi putin...


As vrea s-o fac
Dar mi-e tot mai greu,
Prefer sa tac,
Sa duc luptele doar eu.

Spui sa rad mai des ca am un zambet frumos,
Sa fiu mai optimist chiar daca acum totu-i pe dos,
Ca o sa fie bine in curand, nu mai e mult,
Dar incet incet imi cam dau seama ceea ce sunt.

Razi putin daca poti... cand soarele da sa apuna,
Cand aflii ca un frate mai are un an... sau poate o luna.
Razi daca poti... cand te uiti tacut in jur,
Si tot ce vezi sunt buze ce se misca nepasator.

Sa  nu ma gandesc zici... la trecut,
Ca asta mi-ntuneca zambetul.
Dar durerea de acolo e multa si inca proaspata,
E deocamdata singura mana ce ma ridica.

Vad numai rau oriunde ma uit,
Pe fete de ingerasi, ochi de curve sunt...
Spune-mi cum sa rad si sa trec peste,
Mai bine imi pui o mana la ochi, si una la ureche...

Razi tu putin cand vezi oameni fara caracter,
Cand omoara natura pentru portofel,
Injura si lovesc animalele,
Scuipa si vorbesc ca javrele..

D-asta tac si zambesc rar,
Cat stau cu ochii deschisi am doar gust amar,
Si daca reusesti macar sa ma faci sa zambesc,
Acum ai sa intelegi cat conteaza-n ochiul meu defect. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu